8.1.17

Bir Masal Yazıldı: Güzellik Meselesi

Tüm hayalperest, tasarımcı ruhlara Selamlar, Sevgiler.
Uzun zamandır maalesef tasarım blogumu ihmal ediyordum ama bu sefer öyle bir şey olmayacak ve sizlere elimden geldiğince tasarım konusunda bilgiler sunacağım. Bugün size yeni yapmış olduğum bir tasarımdan bahsetmeye geldim. Daha önceden tasarımını yapmış olduğum Kelebek Etkisi'nin yardımlarıyla yeniden blog tasarımı yapmaya geri döndüm ve şu anda iki blog yazarının tasarımını bitirmiş durumdayım. Bunlardan biri de Güzellik Meselesi Blogu.

 Blog yazarımız kuşları sevdiği için tasarımı da muhabbet kuşları renginde ve kuş temalı yaptık. Aslında tasarımı tamamen yazarımızın bana göndermiş olduğu görseller üzerinden yaptık desek yeridir. Baya bir uğraşmamız sonucunda harika bir tasarım ortaya çıktığını da rahatlıkla söyleyebilirim. Tasarımın inceliklerine şöyle bir göz atmaya ne dersiniz peki!?

Genel bir görüntü öncelikle


Header
Bu görsel tamamen yazarımızın istekleri doğrultusunda ve yazarımızın göndermiş olduğu resimle desteklenerek hazırlandı.

Menü
Yazarımızın istediği kategorilerde görsel üzeri bağlantı verilerek hazırlandı.

Hakkımda Bölümü
Yazarımızın isteği doğrultusunda dairesel formda hazırlanmış bir resim ile desteklendi ve renklendirildi. Yazarımız hakkında detaylı bilgi için Güzellik Meselesi bloguna göz atabilirsiniz.

Sosyal Ağ butonları

Sonraki Kayıtlar -  Ana Sayfa - Önceki Yayınlar Menüleri
Bu bölümde yine yazarımızın göndermiş olduğu resim üzerinde oynama yapılarak ve kalitesi arttırılarak hazırlandı.

Yukarı Butonu

Yazarımız bu kuş görselini gönderdiğinde başka bir resim formatındaydı ama kalitesini ve formatını değiştirerek bloga uyumlu hale getirmeyi başardım.

 
Konu Başlığı

 Konu başlığı blog tasarımına uygun olarak kuş temalı ve yeşil tonlarında yapıldı.
 
 Alıntı Kutusu

 Her blog tasarımıma eklediğim olmazsa olmaz alıntı kutuları. Blog yazarımız henüz kullanmadığı  için demo tasarımdan sunuyorum sizlere görseli. Bu alıntı kutuları hakkında detaylı olarak en kısa zamanda blogumda bir yazı yazacağım. Daha sonra Öğreticiler kısmında bulabilirsiniz.
 
 Devamını Oku

Yeşil tonlarda olmasına rağmen oldukça sade tutuldu. Zira göz yorabilirdi.

 Yorum Formu
 
Yorum formuna yazarımızın isteği üzerine smile ifadeleri eklenerek zenginleştirildi.

İletişim Bölümü
Yine yeşil tonları ile hazırlandı.

Sidebar Başlıkları
Yine Sade ve yeşil tonlarda hazırlandı.

Ekstralar
*Resim üstüne geldiğinde şeffaflaşma efekti,
*Blogun sağ üst köşesinde siteyle birlikte ilerleyen Blogu İzle butonu.
 
*Ve olmazsa olmaz yardımcı kodlarımız.
 
Evet, bir tasarımın masalı da böyle yazıldı işte. Sizde tasarımınızı yaptırmak için İLETİŞİM bölümünden bana ulaşabilirsiniz.

Blog yazarımızın tasarımına gitmek için: GÜZELLİK MESELESİ yazısının üstüne tıklamanız yeterli olacaktır.
Yeni bir yazımda buluşmak dileğiyle... Sevgiyle kalın... Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Aaa orda kendi adımı da gördüm çok sevindim Selim bey tasarımlarınıza gerçekten hayranız sevgili arkadaşım Güzellik Meselesinin blogunu görünce bayıldım bu güzel çalışmalarınızın devam etmesi en büyük dileğim.O kadar başarılı bir tasarımım oldu ki blogum ile aramızda kurulan duygusal bağdan dolayı hiç bir bölümünü değiştiremiyorum.Tekrar iyi niyetiniz,samimiyetiniz,sabrınız,zevkiniz ve çalışkanlığınız için teşekkür ediyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Sizin sayenizde yeniden tasarım yapmaya başlamış oldum. Bu arada şimdi yayınlamış olduğum yazıda da sizin adınız geçiyor. Destekleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil