9.11.13

Masallar İçinde Bir Kelebek...

Selamünaleyküm dostlarım ve blogdaşlarım,
Uzun zamandır maalesef Kelebek Etkisi blogu için yaptığım tasarımı paylaşamadım ve bunun da sebebi blog yazarımızın benden konuk yazar olarak blogunda yazı yazmamı istemesiydi. Haliyle ben, o yazıyı yazmayı geciktirince bu yazıyı da geciktirdim.

Bugünkü tasarımımızın daha doğrusu masalımızın adı Kelebek Etkisi.
Şu anda kendisi bayanlara yönelik çok güzel bir de çekiliş düzenliyor ki katılmanızı tavsiye ederim.
Blog sahibemizin blog tasarımı konusunda özel bir kaç isteği vardı işte; çimen, uçuşan kelebekler, kuş sesi gibi... Tabi kuş sesini beğenmeyince vazgeçtik ve benim acemiliğim yüzünden tek bir kelebek yer alıyor blogda ama tasarım bence de çok ama çok güzel oldu.

Sizde bir göz atmak isterseniz BURAYA lütfen!

Şimdi Sıra Tasarım Detaylarında...

Menülü Headerimiz:


Sosyal Ağlar | Blog Butonu | Devamını Oku Özelliği




Yukarı Butonumuz


Ve Yukarı butonumuzla uyum sağlayan Çimenlik ve Kelebek...


Sadece bu alt kısmı oluşturmak için üç kod kullanmam gerekti ve tabi bunları içeriğiyle oynamam. Yukarı butonu için ayrı, kelebek için ayrı, çimenlik için ayrı kod kullandım.

Yorum Formu Özelleştirmesi:

Ve tasarımda görebileceğiniz ama resim olarak paylaşamadıklarım;

1) Resim Efekti Kodu
2) Navbar Şeffaflığı ve Mause Duyarlığı
3) Mause imleci ve Mause Efekti
4) Kenar Çubuğu Özelleştirmesi
5) Blog Sınırları ve Yazı Alanı Sınırları
6) Web Yazı Fontları
7) Çeşitli bir sürü kod...

Şimdiden meraklanıp da henüz bloga bir göz atmadıysanız sizi BURAYA alalım Lütfen!
Bu Arada blog sahibemizin benim ve tasarımlarım hakkımdaki görüşlerini REFERANSLARIM bölümünden okuyabilirsiniz.
Konuk Yazar olarak Kelebek Etkisi bloguna yazdığım tasarım yapmaya başlama hikayemi ve sizlerle paylaştığım bir kaç tüyoyu da BURADAN okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder