30.9.13

Nefessiz Kalanların Dünyası: Matmazella

Sevgili okururlarım,
Bir kaç haftadır sizlerle blog öğreticileri paylaşamıyorum ama bunun için haklı sebeplerim var. Öncelikle uzaktan eğitim, hazırlığını yeni yeni bitirmeye başladığım blog turum ve yeni başlayacağım iş. Henüz işe başlamadım ama yarın görüşmeye gideceğim. Hayırlı dualarınızı bekliyorum.

Şimdi velhasıl yazımın sebebi:
Sevgili Ebru Hanım için yeni ve sade ama bir o kadar eğlenceli yapmış olduğum blog tasarımı. Sevdiğim ve ablam dediğim birinin blogundan gelen bu arkadaşıma tasarımını kitap karşılığı yaptım ve yaparken de çok eğlendim. Zira Ebru Hanım çok komik ve tam kafa dengi biri. Ama dikkat! Her an ÖZÜR DİLERİM diyebilir.

Neyse, tasarıma birde incelikleriyle göz atalım mı?

Headerimiz ve Menümüz:
İşte bu söz bana aittir. "Saklı kalmış her not, bir hüzündür aslında." Telif hakkını vermedim. Resme birden fazla link vermeyi öğrendiğimden beri sade tasarımlarda menüleri böyle renkli yapıyorum. Nasıl, sizce de güzel olmamış mı?

Sağ kolon ve İncelikleri:

Kurdele ayraçlar. Sulu boya lekesi sosyal ağlar, web yazı fontları ve yine benim yazmış olduğum "Hüzne Veda..." Telif Hakkı yine verilmedi.

İmza, Konu Ayıracı ve Yukarı Butonu:



İmzada ruj kullanmamın sebebi Ebru Hanım'ın daha çok makyaj üzerine yoğunlaşması ama bakmayın siz öyle olduğuna. Kendisi tam bir kitap kurdu ve bu yüzden de  bizimle birlikte Kitap Tiryakileri'nin bir üyesi oldu artık.

Konu ayıracı sade olabilir ama bloga tam uydu diyebilirim. Blog kayıt başlığının altında da zira böyle bir şerit yer alıyor.

Yukarı butonunu daha hareketli yapmıştım ama blog sahibemizin isteği üzerine sadeleştirdik.

Yorum Kutusu:

Yorum cevap formunu biraz gri renklerle düzenleyip Yanıtlar yazısının önündeki oku hareketli bir iconla değiştirdim. Ayrıca yorum yapan tüm okurların resmi resimde göründüğü gibi dairesel forma büründü.

Blocquote (Alıntı Kutusu):

Alıntı kutumuz sayesinde yazılarımız daha hareketli bir hal alırken vurgulamak istediğimizi de rahatlıkla vurgulamış oluyoruz.

Balon Efekt: 
Sevgili Ebru Hanım'ın nefesim dediği bloga biraz renk, eğlence ve huzur katmak gerekiyordu. Bende bu hususta balon efektini bloguna uyguladım. Ne yalan söyleyeyim her canım sıkıldığında arada bir bir kaç tane balon bende patlatmadan edemiyorum. Bence sizde bir uğrayın. Sevgili Ebru Hanım'ın bloguna BURADAN ulaşabilirsiniz.
Benim hakkımda yazdığı yazısını da BURADAN okuyabilirsiniz.

Bu arada tasarımda yer alıp da resimlerde görünmeyen özelliklerde şöyle:
1) Mause Efekti
2) Resim Efekti ve Resim Slaytı (Resme Tıklayınca anlaşılıyor.)
3)Kaydol-Atom Gizleme
4) Resim gölge kaldırma
5) Boşlukarı çıkarma vs. vs. Html kod.

Eğer sizde böyle bir tasarım yaptırmak isterseniz orsselim@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Bu aralar biraz yoğun olabilirim ama size de dönüş yapabilirim.

En kısa zamanda Ebru Hanım'ında referansını referanslar bölümüme ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder